Może i wyda się to banalne, ale prawda jest taka, że baloniki z nadrukiem mogą się okazać naszym kluczem do sukcesu. Chociaż brzmi to nieprawdopodobnie, to rzecz tak prosta, niewielka, ale nadal rzucająca się w oczy, jest tym czego nam trzeba. Wybierając kanał promocji nie warto się odcinać od tych najprostszych.
Czasem to właśnie prosty pomysł wygrywa. Baloniki z nadrukiem to rzecz, która podoba się niemal każdej osobie. Niezależnie od wieku, niezależnie od zainteresowań. Niemal każdy zwraca uwagę na coś ciekawego, kolorowego. Na coś, co przyciąga wzrok a jednocześnie nie jest nachalnym.
Bo chyba każdy przyzna, że taki typ promocji jaką stanowią baloniki z nadrukiem, to nie jest typ szczególnie przeszkadzający. Nie jest to rodzaj promocji bombardującej klienta i budzącej negatywne skojarzenia.
A przy tym – jest to rzecz, która nie kosztuje zbyt wiele. Sposób na zaistnienie w świadomości odbiorcy bez zbędnych wysiłków i dokonywania tego co niemożliwe. Wydajemy niewiele, a zyskujemy sporo.
I choć nie ma gotowej recepty na to, by klient zwrócił uwagę na naszą promocję, to z pewnością można stwierdzić, że klient lubi gdy przyciąga się go czymś ciekawym, czymś co dla niego jest rzeczą wartą uwagi. A co najważniejsze – balon to nie rzecz, którą wyrzuca się po sekundzie. Bierze i odrzuca, niepotrzebną i niechcianą. To rzecz przyciąga uwagę, stanowi zabawkę dla dzieci. Powoduje, że logo zostaje zapamiętane przez klienta i to zupełnie mimochodem. Nie czując się osaczonym, podda się działaniu reklamy.