W pewnych firmach biurowych pojawia się rzesza kreatywnych pracowników. Często ich stanowisko pracy jest związane z wykonywaniem umysłowej pracy. Muszą wpadać na wiele pomysłów, które są następnie realizowane. Oczywiście dochodzi do ich ulepszenia, dzięki czemu projekty są zaakceptowane przez dalszych pracowników, pracodawcę, klienta. Dla takiej grupy pracowników kreatywnych warto jest przygotować właściwą porcję gadżetów typu Kubki z nadrukiem. Można wtedy postarać się o ich zachęcenie, do podejmowanie jeszcze większych i trafnych pomysłów.
Ich praca okaże się bardziej właściwa, jeśli podejmiemy te działania w odpowiedni sposób. Na przykład wielu pracodawców pozwoliło sobie na przeprowadzenie pewnego programu nagród. Są skierowane do tych pracowników kreatywnych, którzy na bieżąco mogą uzyskać takie Kubki z nadrukiem. Dzieje się to wtedy, jeśli wpadną na odpowiednią ilość pomysłów bądź zdecydują się na właściwe zaprezentowanie swojego projektu. Wtedy jest on szybciej akceptowalny przez dyrekcję, która następnie zatwierdza takie projekty.
Wtedy dochodzi do przyznania takich prezentów, wobec szerokiego grona pracowników kreatywnych. Dzieje się to pod koniec każdego miesiąca. Wtedy o wiele łatwiej jest firmie zorganizować takie prezenty. Ale pewne z nich decydują się na prezentowanie pracowników kreatywnych już w momencie zwiększenia przez nich efektywności pracy. Wtedy dowiadują się, że przez dalszy czas, w danym miesiącu, mogą starać się o uzyskiwanie coraz lepszych możliwości. Wpłynie to na zdobycie nowych prezentów, w tym także na Kubki z nadrukiem.
Taka promocja odbywa się już w biurach, więc także inne przedsiębiorstwa powinny pomyśleć o współpracy z agencją reklamową. Także na tej podstawie będą prowadzić skuteczniejszą promocję w działalności, która jest o wiele lepiej postrzegana przez samych pracowników. Zaczynają być bardziej efektywni, ale dobrze jeszcze świadczą o usługach i działalności takiej firmy czy sklepu. Dodatkowo można przekonać się, jak warto jeszcze wykorzystać takie gadżety, aby trafić do klientów.