Przeprowadzając kampanię reklamową, należy pamiętać o tym, że poza wszelkiego rodzaju materiałami reklamowymi w jej składzie powinny znajdować się również ciekawe gadżety reklamowe. Dzięki temu zdecydowanie łatwiej będzie zainteresować oraz przekonać klientów do tego, by zechcieli bliżej zapoznać się z ofertą, którą firma dla nich przygotowała. W zależności od branży grupa docelowych odbiorców będzie nieco inna. Dlatego właśnie rodzaj gadżetów reklamowych, jak i umieszczanych na nich nadrukach, koniecznie należy do odbiorców odpowiednio dopasować. Dzięki temu zwiększa się szansę na zainteresowanie klientów, a więc i na powodzenie całej kampanii reklamowej.Przede wszystkim należy ustalić, kto zalicza się do kręgu osób zainteresowanych ofertą, a więc warto najpierw ustalić grupę docelowych odbiorców kampanii reklamowej. Na tej podstawie łatwiej ustalić, jakie elementy wykorzystać na gadżety reklamowe, a cukierki reklamowe sprawdzą się w takiej roli bardzo dobrze. Tego rodzaju słodki upominek jest dość uniwersalny, ponieważ można go wręczać nie tylko dorosłym, ale i dzieciom, co sprawdza się w wielu przypadkach bardzo skutecznie.
Najpierw jednak należy ustalić, do kogo trafią takie cukierki reklamowe. Na podstawie tych danych lepiej dopasuje się wygląd nadruku. Oczywiście skoro cukierki są gadżetem reklamowym, to wiadomo, że muszą być na nich nadruki promocyjne. Cukierki są niewielkie, dlatego na ich opakowaniu najprawdopodobniej znajdzie się jedynie logo firmy, która chce się w takiej formie promować.
Jeśli cukierki reklamowe mają być wręczane dzieciom, to warto to wziąć pod uwagę. Chodzi przede wszystkim o to, że cukierki powinny być smaczne i bezpieczne dla małych dzieci. Jednym słowem ich rodzaj trzeba dopasować do odbiorców. Nie tylko to ma znaczenie, w końcu dzieci lubią, jak jest coś kolorowe, a najlepiej jak ma związek z ich ulubioną bajką. Dlatego tez to wszystko trzeba brać pod uwagę, jeśli chce się stworzyć gadżet reklamowy przygotowany pod gust małych odbiorców. Postać z ulubionej bajki można nadrukować na opakowaniu takich gadżetów reklamowych.