Wbrew pozorom gadżety reklamowe wcale nie muszą być wykorzystywane tylko i wyłącznie w momencie, kiedy chce się przeprowadzić akcję promocyjną firmy i jej oferty. Tego rodzaju upominki dla klientów można rozdawać przez cały rok, na przykład na terenie placówki sprzedażowej przedsiębiorstwa. Dzięki temu taki gadżet będzie promować marki nieustannie przez cały czas. Jednym słowem takie działania znacznie korzystniej wpłyną na wizerunek firmy, ale i na ogólne zwiększenie zysków ze sprzedaży elementów oferty przedsiębiorstwa. Dlatego właśnie najlepiej wybrać jakieś produkty spożywcze, które zostaną zaopatrzenie w niezbędne opakowania z nadrukami reklamowymi. Takie niewielkie produkty można swobodnie rozdawać każdemu i dosłownie wszędzie.Tego rodzaju produktami bez wątpienia są właśnie słodycze reklamowe, z których każdy przedsiębiorca ma możliwość przygotowania niebanalnych i atrakcyjnych upominków dla każdego klienta. Zanim jednak przystąpi się do określania, jak one mają wyglądać pod względem wizualnym, to najpierw oczywiście należy wybrać ich rodzaj, smak, jak i wielkość.
Chodzi po prostu o to, by wśród wszystkich wyrobów wybrać te słodycze reklamowe, które wspierać będą całoroczną akcję promocyjną przedsiębiorstwa. Na pewno w takiej sytuacji skutecznie sprawdzą się cukierki lub też inne równie niewielkie wyroby spożywcze. Chodzi o to, by były nie tylko smaczne, ale i poręczne, co skuteczniej ułatwi rozdawanie tego rodzaju upominków dla klientów.
Jeśli chodzi o niewielkie słodycze reklamowe, to można je rozdawać każdemu, kto się zainteresuje szczegółami oferty podczas trwania kampanii reklamowej. Niemniej jednak tego rodzaju upominki są również dobrym pomysłem, jeśli chodzi o słodki poczęstunek dla klientów, którzy przebywają na terenie placówki sprzedażowej przedsiębiorstwa. Tak na przykład cukierki czy inne tego typu słodycze mogą umilić klientom czas na przykład oczekiwanie na swoją kolejkę. Zanim jednak zacznie się te gadżety rozdawać klientom, to najpierw należy również zadbać o ich odpowiedni wygląd, a więc o to, jak wygląda ich opakowanie. Powinno znajdować się na nim logo reklamodawcy oraz ewentualnie hasła czy grafiki reklamowe.